بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

آخرین نظرات

به نام خالق زمین

شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۴۴ ب.ظ

به نام خالق زمین

 

خردمندان کسانی هستند که در خلقت آسمانها و زمین تفکر می کنند....

کره زمینی که نژاد بشر بر روی آن خلق گردیده و به حیات خود ادامه می دهد از لایه های مختلفی تشکیل شده است و هر لایه از نظر تراکم ، حرارت و نوع ماده با لایه های دیگر فرق دارد ؛ و عجیب آن است که قرآن کریم این مطلب را در 14 قرن قبل به وضوح بیان نموده است :

 

بعد ازسالها تحقیق ازسوی دانشمندان زمین شناس روشن گردید که زمین از چندلایه تشکیل شده است. دانشمندان درابتدا تصور می کردند که زمین از 3 لایه تکوین یافته است ؛ ولی با   پیشرفت های علم  زمین شناسی مشخص گردید که تعداد آنها 5 لایه می باشد . در سالهای اخیر سازمان زمین شناسی آمریکا (USGS) بررسی کاملی را با امواج زلزله از درون زمین انجام داد و در نهایت اعلام کرد که به طور قطع و بدون شک تعداد لایه های زمین 7 عدد می باشد ؛ و عجیب تر آنکه قرآن حکیم تعداد این 7 طبقه را به روشنی در آیه 12 سوره طلاق بیان فرموده است :

خدا آن کسی است که هفت آسمان وهمانند آن ( هفت آسمان ) را در زمین خلق فرمود و امر خود را بین آنها نازل کرد تا بدانید که خداوند بر هر چیزی تواناست و همانا علم خداوند بر هرچیزاحاطه دارد .

آیا این خبر علمی قرآن معجزه ای نیست که شایسته تفکر و تعقل باشد ؟!

خردمندان کسانی هستند که در خلقت آسمانها و زمین تفکر می کنند .  سوره آل عمران آیه 191

 ---------------------

به قلم: عبد الدائم الکحیل

www.kaheel7.com/fa

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۱
111 111

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی