بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

آخرین نظرات

درمان اختلالات عصبی

در تحقیقات علمی جدیدی روشن شده که عسل حاوی ویتامین (ب 1) که برای درمان اختلالات عصبی و خواب رفتگی دست و پاها مفید می باشد....


در تحقیقات علمی جدیدی روشن شده که عسل حاوی ویتامین (ب 1) که برای درمان اختلالات عصبی و خواب رفتگی دست و پاها مفید می باشد؛ همچنین عسل حاوی ویتامین (ب2) است که برای درمان زخم های دهان، ترک لبها و التهابات چشمی بسیار مفید است.

همچنین عسل حاوی تعدادی از مواد معدنی می باشد که به آرامبخشی بیماران مبتلا به اختلالات روحی کمک می کند.

خداوند والامرتبه در مورد عسل می فرماید: (فیه شفاء للناس) [النحل: 69].

در آن شفای مردمان است.

---------------------

به قلم: عبد الدائم الکحیل

www.kaheel7.com/fa

درمان عفونتها

دانشمندان دریافتند که تمام انواع عسل دارای یک مادهء ضد باکتری بسیار قوی می باشند و هیچ ماده‌ای را نمی توان در دنیا یافت که به اندازه....


دانشمندان دریافتند که تمام انواع عسل دارای یک مادهء ضد باکتری بسیار قوی می باشند و هیچ ماده‌ای را نمی توان در دنیا یافت که به اندازه عسل ضد عفونی کننده باشد ؛ زیرا زنبور ماده hydrogen peroxide را از طریق آنزیمهای ویژه ای ترشح می کند و این ماده به ضد عفونی کننده بودن معروف است.

بعد از تحقیقاتی که بیش از بیست سال طول کشید دانشمندان ثابت کرده اند که عسل - بدون هیچ عارضهء جانبی-  دارای قدرت زیادی برای درمان یبوست مزمن است.

آنها می گویند که می توان تنها با استفاده از عسل - و نه چیز دیگر- بسیاری از بیماریها را درمان کرد.

تبارک الله، خدایی که در مورد شفا یافتن با عسل با ما سخن گفته و فرموده: (یَخْرُجُ مِنْ بُطُونِهَا شَرَابٌ مُخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِیهِ شِفَاءٌ لِلنَّاسِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآَیَةً لِقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ) [النحل: 69].

از شکم آنها (شهدی) نوشیدنی، به رنگهای مختلف بیرون آید که در آن شفای مردمان است. قطعا در این (امر) نشانه ای (بر قدرت و رحمت خدا) هست برای مردمی که می اندیشند.

---------------------

به قلم: عبد الدائم الکحیل

www.kaheel7.com/fa

عفونت سینوس ها

خوردن مقداری از موم عسل همراه با عسل، به درمان سرماخوردگی و عفونت های گلو، سرفه، درمان سینوزیت و آلرژی بینی، کمک می کند....


خوردن مقداری از موم عسل همراه با عسل، به درمان سرماخوردگی و عفونت های گلو، سرفه، درمان سینوزیت و آلرژی بینی، کمک می کند. همچنین از عسل برای درمان خستگی ماهیچه ها و اسپاسم عضلانی استفاده می شود.

همچنین عسل برای درمان بیماریهای کبد و مسمومیتها مفید است و همه این ها فقط با خوردن روزانه یک قاشق عسل قابل درمان است. این چیزی است که دانشمندان می گویند و پیامبر اکرم (ص)  آن را تایید کرده است وقتی که فرموده با یک جرعه عسل شفا می‌یابید.

خداوند والامرتبه در مورد عسل فرموده: (فیه شفاء للناس) [النحل: 69]. در آن شفای مردمان است.

---------------------

به قلم: عبد الدائم الکحیل

www.kaheel7.com/fa

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۶
111 111

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی